Доброго ранку! Вас вітає Семенець Любов Миколаєвна.При затвердженні "Критеріїв оцінювання..." на перше місце ставиться мета реалізації завдань особистісно орієнтованого навчання. Вона й визначає зміну пріоритетів.Ця зміна полягає в "посиленні практичної спрямованості навчання,залученні особистого досвіду школярів,оволодіння уміннями застосовувати знання в нових ситуаціях." Тобто в нових "Критеріях..." доопрацьовано зміст на засадах компетентісного підходу.Мені імпонує,що"в процесі контролю відбувається "коригування",а не доучування."А результати контролю використовуються з метою прогнозування та передбачення.Пріоритет надається особистісному підходу в оцінюванні (порівнянні досягнень дитини не тільки з нормою,але й з її попередніми успіхами.Я вважаю,чинні "Критерії... сприятимуть системному контролю та обєктивному оцінюванню учнів,допоможуть вчителям в реалізації особистісно орієнтованого навчання,тим самим поліпшать якість початкової освіти."
Я, Стрюк Ірина Петрівна повністю підпримую Семенець Любов Миколаївну. І хочу доповнити "Доцільно порівнювати роботи вихованця з тим, як він працював раніше, показуючи його рух уперед, проте не вдаватися до порівняння успіхів і невдач окремих учнів."
Я, Стрюк Ірина Петрівна повністю підпримую Семенець Любов Миколаївну. І хочу доповнити "Доцільно порівнювати роботи вихованця з тим, як він працював раніше, показуючи його рух уперед, проте не вдаватися до порівняння успіхів і невдач окремих учнів
Добрый день!Современные критерии оценивания изменились в связи с тем, что сам процесс обучения приобрёл новые формы. Во-первых, учитель старается дать ребёнку базовые умения,с помощью которых он сможет работать с информацией и творчески её использовать в собственной жизнедеятельности.Т.е. ребёнок учится учиться. Также обучение стало личностно-ориентированным, дифференцированным.И большая роль отводится морально-нравственному становлению личности.
Добрий день. Вітає вас Пашковська Світлана Петрівна.Зміна пріорітетів полягає в компетентнісному підході,який передбачає особистісно-діяльнісний вимір результатів навчання кожного учня, що підвищує його зацікавленність. Через це зміняється процес контролю і оцінювання результатів навчання.
Добрый день!Современные критерии оценивания изменились в связи с тем, что сам процесс обучения приобрёл новые формы. Во-первых, учитель старается дать ребёнку базовые умения,с помощью которых он сможет работать с информацией и творчески её использовать в собственной жизнедеятельности.Т.е. ребёнок учится учиться. Также обучение стало личностно-ориентированным, дифференцированным.И большая роль отводится морально-нравственному становлению личности.
Добрый день. Вас приветствует Чабанова Татьяна. Не считаете ли Вы, что критерии для начальной школы перенасыщены проверочными работами? (русский, украинский язык) Поддерживает ли меня кто-нибудь?
Доброго дня. Вас вітає Мангуш Н.Б. Сучасні критерії оцінювання змінилися в зв'язку з тим, що процес навчання набув нових форм. Відмінністю нових критеріїв в оцінюванні є те, що рекомендується використовувати для розвитку самооціної діяльності портфоліо учнівських досягнень, у якому накопичуються протягом певного часу результати виконання різних завдань, які переконливо ілюструють індивідуальний рух розвитку дитини. Це дає змогу учням аналізувати і порівнювати результати своєї праці, ставити особистісно значущі завдання, що зміцнює інтерес до навчання, виховує волю і старанність.
Добрий день. В нових "Критерiях..." доопрацьовано змiст на засадах компетентнiсного пiдходу, який передбачає особистiсно-дiяльнiсний вимiр результатiв навчання кожного учня,що пiдвищує його зацiкавленiсть i вiдповiдальнicть.
Добрий день. У процесі навчання,зокрема під час оцінювання, учителю необхідно виявляти доброзичливість і терпіння, вимогливість поєднувати з індивідуальним підходом.
Добрый день, Марина Сергеевна!Вас приветствует Ачкасова Татьяна.Поддерживаю высказывание Чабановой Татьяны,и считаю, что необходимо уменьшить количество проверочных работ, т.к. дети не успевают усваивать материал.
Доброго дня. Я підтримую думку Семенець Л. М.і вважаю, що оцінювання знань вчителями має здійснюватися так, щоб спияти розкриттю перспектив успіху дитини, формуванню адекватної самооцінки.
Добрий день! Вас вітає Скубій Клавдія Варфоломіївна. Приєднуюся до думки колег і вважаю, що зміна пріорітету полягає в особистісно-компетентістному підході до навчання.
Добрий день, колеги! Я згодна з думками попередніх коментарів. Контроль і оціннювання в процесі навчання молодших школярів є одним із важливих засобів мотивації і стимулювання їх в навчально-пізнавальній діяльності.
Держава захищає дітей пільгових категорій, але приділяє цьому аспекту дуже мало уваги.
ВідповістиВидалитиДоброго ранку! Вас вітає Семенець Любов Миколаєвна.При затвердженні "Критеріїв оцінювання..." на перше місце ставиться мета реалізації завдань особистісно орієнтованого навчання. Вона й визначає зміну пріоритетів.Ця зміна полягає в "посиленні практичної спрямованості навчання,залученні особистого досвіду школярів,оволодіння уміннями застосовувати знання в нових ситуаціях." Тобто в нових "Критеріях..." доопрацьовано зміст на засадах компетентісного підходу.Мені імпонує,що"в процесі контролю відбувається "коригування",а не доучування."А результати контролю використовуються з метою прогнозування та передбачення.Пріоритет надається особистісному підходу в оцінюванні (порівнянні досягнень дитини не тільки з нормою,але й з її попередніми успіхами.Я вважаю,чинні "Критерії... сприятимуть системному контролю та обєктивному оцінюванню учнів,допоможуть вчителям в реалізації особистісно орієнтованого навчання,тим самим поліпшать якість початкової освіти."
ВідповістиВидалитиЯ, Стрюк Ірина Петрівна повністю підпримую Семенець Любов Миколаївну. І хочу доповнити "Доцільно порівнювати роботи вихованця з тим, як він працював раніше, показуючи його рух уперед, проте не вдаватися до порівняння успіхів і невдач окремих учнів."
ВідповістиВидалитиЯ, Стрюк Ірина Петрівна повністю підпримую Семенець Любов Миколаївну. І хочу доповнити "Доцільно порівнювати роботи вихованця з тим, як він працював раніше, показуючи його рух уперед, проте не вдаватися до порівняння успіхів і невдач окремих учнів
ВідповістиВидалитиДобрый день!Современные критерии оценивания изменились в связи с тем, что сам процесс обучения приобрёл новые формы. Во-первых, учитель старается дать ребёнку базовые умения,с помощью которых он сможет работать с информацией и творчески её использовать в собственной жизнедеятельности.Т.е. ребёнок учится учиться. Также обучение стало личностно-ориентированным, дифференцированным.И большая роль отводится морально-нравственному становлению личности.
ВідповістиВидалитиДобрий день. Вітає вас Пашковська Світлана Петрівна.Зміна пріорітетів полягає в компетентнісному підході,який передбачає особистісно-діяльнісний вимір результатів навчання кожного учня, що підвищує його зацікавленність. Через це зміняється процес контролю і оцінювання результатів навчання.
ВідповістиВидалитиДобрый день!Современные критерии оценивания изменились в связи с тем, что сам процесс обучения приобрёл новые формы. Во-первых, учитель старается дать ребёнку базовые умения,с помощью которых он сможет работать с информацией и творчески её использовать в собственной жизнедеятельности.Т.е. ребёнок учится учиться. Также обучение стало личностно-ориентированным, дифференцированным.И большая роль отводится морально-нравственному становлению личности.
ВідповістиВидалитиДобрый день. Вас приветствует Чабанова Татьяна. Не считаете ли Вы, что критерии для начальной школы перенасыщены проверочными работами? (русский, украинский язык) Поддерживает ли меня кто-нибудь?
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДоброго дня. Вас вітає Мангуш Н.Б. Сучасні критерії оцінювання змінилися в зв'язку з тим, що процес навчання набув нових форм. Відмінністю нових критеріїв в оцінюванні є те, що рекомендується використовувати для розвитку самооціної діяльності портфоліо учнівських досягнень, у якому накопичуються протягом певного часу результати виконання різних завдань, які переконливо ілюструють індивідуальний рух розвитку дитини. Це дає змогу учням аналізувати і порівнювати результати своєї праці, ставити особистісно значущі завдання, що зміцнює інтерес до навчання, виховує волю і старанність.
ВідповістиВидалитиДобрий день. В нових "Критерiях..." доопрацьовано змiст на засадах компетентнiсного пiдходу, який передбачає особистiсно-дiяльнiсний вимiр результатiв навчання кожного учня,що пiдвищує його зацiкавленiсть i вiдповiдальнicть.
ВідповістиВидалитиппппппппппппппп
ВідповістиВидалитиДобрий день. У процесі навчання,зокрема під час оцінювання, учителю необхідно виявляти доброзичливість і терпіння, вимогливість поєднувати з індивідуальним підходом.
ВідповістиВидалитиДобрий день, Марина Сергіївна! Я, Світко Оксана Миколаївна, приєднуюся до думки колег.
ВідповістиВидалитиДобрый день, Марина Сергеевна!Вас приветствует Ачкасова Татьяна.Поддерживаю высказывание Чабановой Татьяны,и считаю, что необходимо уменьшить количество проверочных работ, т.к. дети не успевают усваивать материал.
ВідповістиВидалитиДоброго дня. Я підтримую думку Семенець Л. М.і вважаю, що оцінювання знань вчителями має здійснюватися так, щоб спияти розкриттю перспектив успіху дитини, формуванню адекватної самооцінки.
ВідповістиВидалитиДобрий день! Вас вітає Скубій Клавдія Варфоломіївна. Приєднуюся до думки колег і вважаю, що зміна пріорітету полягає в особистісно-компетентістному підході до навчання.
ВідповістиВидалитиДобрий день, колеги! Я згодна з думками попередніх коментарів. Контроль і оціннювання в процесі навчання молодших школярів є одним із важливих засобів мотивації і стимулювання їх в навчально-пізнавальній діяльності.
ВідповістиВидалити