середа, 15 квітня 2009 р.

Інтернет-консультація. Освітня галузь «Здоров’я і фізична культура»

1. Яким чином на предметному рівні в початковій школі реалізується зміст освітньої галузі Державного стандарту початкової загальної освіти «Здоров’я і фізична культура»?
2. Назвіть змістові лінії освітньої галузі «Здоров’я і фізична культура» в початковій школі.
3. Які показники покладено в основу оцінювання навчальних досягнень молодших школярів?
4. Сформулюйте конкретні завдання, розв’язання яких передбачає основна мета предмета «Основи здоров’я» в 1, 2, 3, 4 класах.

11 коментарів:

  1. Навчальна робота по фiзичному вихованню в початкових класах визначається державною програмою. У програмi вiдслiдковується принцип спадковостi.Вона є послiдовним продовженням програми по фiзичному вихованню дiтей дошкiльного вiку i, в той же час, пiдготовчою ланкою до занять в середнiх класах.
    Значна частина роздiлiв програми повторюється щорiчно з поступовим ускладненням навчального ма-
    терiалу. Принцип концентричностi сприяє кращому засвоєнню виучуваного,оволодiнню учнями новими вмiннями та навичками, формуванню основних духовних здiбностей.
    Основною формою органiзацiї навчально-виховного процесу є урок фiзичної культури.
    Вiд якостi органiзацiї i проведення урокiв залежить рiвень виконання основних завдань фiзичного виховання в початкових класах.

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий день! Провідною функцією фізичної культури в початкових класах вважається введення дітей у світ цієї культури, з її формами, видами та засобами. Конкретизація провідної функції навчального предмета "Фізична культура в 1-4 класах" дозволяє визначити її складові:
    1)зміцнення здоров'я та оптимальний фізичний розвиток дітей;
    2)навчання основних рухових дій, розвиток фізичних здібностей із урахуванням сенситивних періодів.
    Виховання позитивних морально-вольових якостей. Озброєння учнів необхідними теоретичними знаннями в галузі фізичної культури.

    ВідповістиВидалити
  3. Добрий день! У процесі навчання курс "Основи здоров`я" передбачає вирішення таких завдань:
    1)формувати уявлення про здоров`я;
    2)мотивувати позитивне ставлення до збереження життя і зміцнення здоров`я;
    3)формувати основні життєві навички щодо здорового способу життя та безпечної поведінки;
    4) виховувати потребу в здоров`ї як важливої життєвої цінноості.

    ВідповістиВидалити
  4. Добрий день
    Протягом уроків учителю фізкультури необхідно досягати навчальних, виховних, розвивальнихй оздоровчих цілей. Відповідно до цих цілей визначені основні завдання:
    розвиток в учнів основних фізичних якостей та рухових здібностей;
    формування життєво важливих рухових навичок та вмінь;
    набуття елементарних знань у галузі фізичної культури, гігієни та здорового способу життя.
    У зміст навчального предмету в 1-4 класах включено: теоретико-методичні знання, рухливі та народні ігри, гімнастика, основні поняття та елементи спортивних ігор,легка атлетика, туризм, вправи комплексного тесту оцінки стану фізичної підготовленості.

    ВідповістиВидалити
  5. Добрий день))повністю згодна з попереднім коментарем))

    ВідповістиВидалити
  6. Добрий день! Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" забезпечує свідоме ставлення до свого здоров'я як найвищої соціальної цінності, сприяє фізичному розвитку дитини, формує основи здорового способу життя.
    Зміст освітгьої галузі Державного стандарту реалізується через навчальний пріоритетний матеріал Програми: теоретичні знання; рухливі й народні ігри та забави, естафети; гімнастику, спортивні ігри.
    З приводу конкретних завдань, які передбачає мета предмета "Основи здоров'я" - згодна з Чабановою Т.

    ВідповістиВидалити
  7. Добрий день! У процесі навчання основна мета предмета "Основи здоров'я" - формування в учнів свідомого ставлення до свого здоров'я, оволодіння життєвими навичками зорового способу життя та безпечної для здоров'я поведінки реалізується через конкретні завдання, які у своєму коментарі назвала Чабанова Т. (Вони сформульовані в програмі). Згодна з коментарем Семенець Л.

    ВідповістиВидалити
  8. Добрий день! Згодна з попередніми коментарями. Хочу додати, що оцінювання навчальних досягнень учнів у 1 - 2 класах здійснюється за рівнями засвоєння навчального матеріалу (початковий, середній, достатній, високий); у 3 - 4 класах - за 12 - бальною шкалою.

    ВідповістиВидалити
  9. Добрий день! Згодна з попередніми коментарями. Хочу додати , що освітня
    галузь "Здоров'я і фізична культура" складається з базового і шкільного компонента. Визначення їх змісту дає змогу значно підвищити ефективність
    системи фізичного виховання у школі,
    сформувати в учнів звичку до здорово го способу життя, задовольнити їх потреби в пізнанні своїх рухливих
    можливостей та фізичному самовдоско наленні.

    ВідповістиВидалити
  10. Добрий день!Згодна з попередніми коментарями.

    ВідповістиВидалити