Добрий день. Учителю повинні бути притаманні: професійна компетентність, інтелігентність,конкурентноздатність, духовність. Сучасний педагог повинен бути людиною культури і вселюдських цінностей, провідником ідей державотворення, людиною великої душі і доброго серця.
Добрий день! Я вважаю, що успішному педагогові притаманні такі якості: 1. Високий рівень активності і самостійності пізнання. 2. Добровільність у придбанні нових знань. 3. Цілеспрямований, системний, послідовний характер самоосвітньої діяльності. 4. Успішний педагог має володіти професійною, соціальною, етно-педагогічною, мовленнєвою, діяльністною, організаторською компетенціями. Професійна компетентність учителя: 1) Учитель повинен володіти сумою знань, умінь і навичок, яка виявляється при вирішенні на практиці навчально-виховних задач. 2) Формувати творчий потенціал, бути креативним. 3) Уміння вчителя організувати навчальний процес як взаємодію, спрямовану на розвиток кожного учня.
Добрий день! Шановні колеги, вітаю вас зі святами! Бажаю здоров'я, гарного настрою, успіхів. Перш за все, для успішного педагога властиві доброзичливість, людяність, компетентність, професіоналізм, любов до дітей. Я також згодна з попередніми коментарями.
Добрий вечір, шановні колеги! Я згодна з попередніми коментарями і хочу додати: щоб бути завжди конкурентноздатним, треба пам'ятати, що пізнавальна компетентність - це основа самоосвітньої діяльності. Саме вона сприяє постійному, систематичному, цілеспрямованому самовдосконаленню (професійному і особистісному). Крім перелічених якостей, успішний педагог має бути здоровим як духовно, так і фізично.
Добрий день!З моєї точки зору сучасний педагог повинен бути людиною культури і вселюдських цінностей, провідником ідей державотворення, людиною великої душі і доброго серця.Також в учителя повина бути професійна компетентність: 1) Учитель повинен володіти сумою знань, умінь і навичок, яка виявляється при вирішенні на практиці навчально-виховних задач. 2) Формувати творчий потенціал, бути креативним. 3) Уміння вчителя організувати навчальний процес як взаємодію, спрямовану на розвиток кожного учня.
Любов до дітей, авторитет вчителя, психологічна налаштованість на успіх і віру в дітей, усвідомлення відповідальності, прогностичність, креативний підхід до процесу навчання, уміння здійснювати професіну та особисту рефлексію, емоційна стійкість, постійне вдосконалення рівня психологічної підготовки і процесу навчання, критичне ставлення вчителя до себе, як до професіонала, психолого-педагогічна культура. Ніхто не народжується з сертифікатом про професійну майстерність. Її набувають у постійних сумнівах і безсонних ночах. Ті, хто йде цим важким шляхом, постійно здійснюють самокорекцію.
Добрый день! Всех с наступающими праздниками. Здоровья, терпения, любви. Я согласна со всеми предыдущими высказываниями. Считаю, что всё должно начинаться с любви к своей работе и детям. Учитель станет успешным, если он будет помнить о том, что: 1) урок будет интересен ученику, если он интересен учителю; 2)учитель будет интересен ученику, если ученик интересен учителю; 3)самое интересное для ученика - это он сам. Нужно позволить ученику быть в центре внимания. Желаю всем быть успешными и в работе и в личной жизни!!!
Добрий день.Основні якості,якими повинен володі- ти успішний педагог:знання педагогічної теорії, володіння педагогічною майстерністю,знання пси- хології,володіння технологіями навчання й вихова- ння,уміння раціонально організувати працю,любов до справи,любов до учнів,віра в людину, педаго- гічні здібності,загальна ерудиція,терплячість,оп- тимізм,емпатія,стриманість,спритність,швидкість і точність реакції,щиросердечна щедрість,емоцій- на урівноваженість,розуміння дітей,бажання працю- вати з дітьми,ясність і переконливість мови,вимо- гливість,тактовність,самовладання,справедливість, організаторські уміння,товариськість,уміння слу- хати.
Добрый вечер, уважаемые коллеги! Я согласна со всеми предыдущими высказываниями. Считаю, чтобы достичь результатов востребованных обществом, педагог должен обладать научными, педагогическими знаниями, мастерством, интуицией, способностями( коммуникативными, перцептивными и т. д. ),физическим здоровьем,владеть стратегиями превращения своего предмета в средство формирования личности учащегося: его потребностей в самовоспитании, самообразовании, саморазвитии,быть культурным и нравственным.
Добрый день! Я согласна с предыдущими высказываниями. Хочу добавить, что успешным учителя делает не педагогическое образование ,а многолетнее общение с детьми,для которых , если он честен, он обязан быть лучшим. Учитель- артист, но слушатели и зрители не аплодируют ему.Он- скульптор, но его труда никто не видит.Он- врач, но его пациенты редко благодарят его за лечение и далеко не всегда хотят лечиться.Где же взять ему силы для каждодневного вдохновения? Только в самом себе, только в сознании величия своего дела. Желаю сил, мудрости для решения поставленных задач!
Добрый день, уважаемые коллеги, я согласна с предыдущими высказываниями. Хочу добавить что содержание практической готовности учителя выражается во вшених умениях, то есть в действиях, которые можно наблюдать. Это организаторские и коммуникативные умения. Учитель должен обладать педагогической техникой, уметь выбрать правильный стиль и тон общения, руководить внимаением учащихся. Педагогического макстерства может достичь учитель с высокой профессиональной компетентностью, развитыми творческими способностями, с высокив уровнем интеллигентности, эрудированности. Желаю всем успеха!
Доброго дня, шановні колеги! Я згідна з вашими висловлюваннями і хочу доповнити, що для діяльності успішного вчителя необхідні психолого-педагогічні знання предмета, теоретико-практичні і методичні знання, уміння. Учитель повинен володіти прогностичними уміннями: • постановка педагогічних цілей і завдань • передбачення результату • планування змісту взаємодії учасників педагогічного процесу Для педагога важливо встановити рівень результативності власної діяльності. У процесі такого аналізу визначається: • правильність постановки цілей • ефективність застосованих методів, прийомів і засобів педагогічної діяльності • причини успіхів і невдач, помилок і труднощів Важливе значення для успішного вчителя мають організаторські, комунікативні інформаційні та розвивальні вміння Серед умінь і навичок педагогічної техніки особливе місце посідає розвиток мови педагога(правильна дикція поставлений голос, міміка та жести)
Добрий день. Учителю повинні бути притаманні: професійна компетентність, інтелігентність,конкурентноздатність, духовність. Сучасний педагог повинен бути людиною культури і вселюдських цінностей, провідником ідей державотворення, людиною великої душі і доброго серця.
ВідповістиВидалитиДобрий день! Я вважаю, що успішному педагогові притаманні такі якості:
ВідповістиВидалити1. Високий рівень активності і самостійності пізнання.
2. Добровільність у придбанні нових знань.
3. Цілеспрямований, системний, послідовний характер самоосвітньої діяльності.
4. Успішний педагог має володіти професійною, соціальною, етно-педагогічною, мовленнєвою, діяльністною, організаторською компетенціями.
Професійна компетентність учителя:
1) Учитель повинен володіти сумою знань, умінь і навичок, яка виявляється при вирішенні на практиці навчально-виховних задач.
2) Формувати творчий потенціал, бути креативним.
3) Уміння вчителя організувати навчальний процес як взаємодію, спрямовану на розвиток кожного учня.
Добрий день! Шановні колеги, вітаю вас зі святами! Бажаю здоров'я, гарного настрою, успіхів. Перш за все, для успішного педагога властиві доброзичливість, людяність, компетентність, професіоналізм, любов до дітей. Я також згодна з попередніми коментарями.
ВідповістиВидалитиДобрий вечір, шановні колеги! Я згодна з попередніми коментарями і хочу додати: щоб бути завжди конкурентноздатним, треба пам'ятати, що пізнавальна компетентність - це основа самоосвітньої діяльності. Саме вона сприяє постійному, систематичному, цілеспрямованому самовдосконаленню (професійному і особистісному). Крім перелічених якостей, успішний педагог має бути здоровим як духовно, так і фізично.
ВідповістиВидалитиДобрий день!З моєї точки зору сучасний педагог повинен бути людиною культури і вселюдських цінностей, провідником ідей державотворення, людиною великої душі і доброго серця.Також в учителя повина бути професійна компетентність:
ВідповістиВидалити1) Учитель повинен володіти сумою знань, умінь і навичок, яка виявляється при вирішенні на практиці навчально-виховних задач.
2) Формувати творчий потенціал, бути креативним.
3) Уміння вчителя організувати навчальний процес як взаємодію, спрямовану на розвиток кожного учня.
Любов до дітей, авторитет вчителя, психологічна налаштованість на успіх і віру в дітей, усвідомлення відповідальності, прогностичність, креативний підхід до процесу навчання, уміння здійснювати професіну та особисту рефлексію, емоційна стійкість, постійне вдосконалення рівня психологічної підготовки і процесу навчання, критичне ставлення вчителя до себе, як до професіонала, психолого-педагогічна культура.
ВідповістиВидалитиНіхто не народжується з сертифікатом про професійну майстерність. Її набувають у постійних сумнівах і безсонних ночах. Ті, хто йде цим важким шляхом, постійно здійснюють самокорекцію.
Добрый день!Основными качествами,которыми должен владеть успешный педагог:
ВідповістиВидалити1.Общечеловеческие качества.
2.Качества,которые определяют специфику профессии учителя.
3.Специальные знания,умения и навыки по предмету(специальности).
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДобрый день! Всех с наступающими праздниками. Здоровья, терпения, любви.
ВідповістиВидалитиЯ согласна со всеми предыдущими высказываниями. Считаю, что всё должно начинаться с любви к своей работе и детям. Учитель станет успешным, если он будет помнить о том, что:
1) урок будет интересен ученику, если он интересен учителю;
2)учитель будет интересен ученику, если ученик интересен учителю;
3)самое интересное для ученика - это он сам. Нужно позволить ученику быть в центре внимания.
Желаю всем быть успешными и в работе и в личной жизни!!!
Добрий день.Основні якості,якими повинен володі-
ВідповістиВидалитити успішний педагог:знання педагогічної теорії,
володіння педагогічною майстерністю,знання пси-
хології,володіння технологіями навчання й вихова-
ння,уміння раціонально організувати працю,любов
до справи,любов до учнів,віра в людину, педаго-
гічні здібності,загальна ерудиція,терплячість,оп-
тимізм,емпатія,стриманість,спритність,швидкість і точність реакції,щиросердечна щедрість,емоцій-
на урівноваженість,розуміння дітей,бажання працю-
вати з дітьми,ясність і переконливість мови,вимо-
гливість,тактовність,самовладання,справедливість,
організаторські уміння,товариськість,уміння слу-
хати.
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДобрый вечер, уважаемые коллеги!
ВідповістиВидалитиЯ согласна со всеми предыдущими высказываниями. Считаю, чтобы достичь результатов востребованных обществом, педагог должен обладать научными, педагогическими знаниями, мастерством, интуицией, способностями( коммуникативными, перцептивными и т. д. ),физическим здоровьем,владеть стратегиями превращения своего предмета в средство формирования личности учащегося: его потребностей в самовоспитании, самообразовании, саморазвитии,быть культурным и нравственным.
Добрый день! Я согласна с предыдущими высказываниями. Хочу добавить, что успешным учителя делает не педагогическое образование ,а многолетнее общение с детьми,для которых , если он честен, он обязан быть лучшим. Учитель- артист, но слушатели и зрители не аплодируют ему.Он- скульптор, но его труда никто не видит.Он- врач, но его пациенты редко благодарят его за лечение и далеко не всегда хотят лечиться.Где же взять ему силы для каждодневного вдохновения? Только в самом себе, только в сознании величия своего дела. Желаю сил, мудрости для решения поставленных задач!
ВідповістиВидалитиДобрый день, уважаемые коллеги, я согласна с предыдущими высказываниями. Хочу добавить что содержание практической готовности учителя выражается во вшених умениях, то есть в действиях, которые можно наблюдать. Это организаторские и коммуникативные умения.
ВідповістиВидалитиУчитель должен обладать педагогической техникой, уметь выбрать правильный стиль и тон общения, руководить внимаением учащихся. Педагогического макстерства может достичь учитель с высокой профессиональной компетентностью, развитыми творческими способностями, с высокив уровнем интеллигентности, эрудированности. Желаю всем успеха!
Доброго дня, шановні колеги!
ВідповістиВидалитиЯ згідна з вашими висловлюваннями і хочу доповнити, що для діяльності успішного вчителя необхідні психолого-педагогічні знання предмета, теоретико-практичні і методичні знання, уміння. Учитель повинен володіти прогностичними уміннями:
• постановка педагогічних цілей і завдань
• передбачення результату
• планування змісту взаємодії учасників педагогічного процесу
Для педагога важливо встановити рівень результативності власної діяльності.
У процесі такого аналізу визначається:
• правильність постановки цілей
• ефективність застосованих методів, прийомів і засобів педагогічної діяльності
• причини успіхів і невдач, помилок і труднощів
Важливе значення для успішного вчителя мають організаторські, комунікативні інформаційні та розвивальні вміння
Серед умінь і навичок педагогічної техніки особливе місце посідає розвиток мови педагога(правильна дикція поставлений голос, міміка та жести)